کد خبر:۴۵۵۵۲
با حضور حدادعادل
اختتاميه المپياد نجوم و اختر فيزيك 2009 برگزار شد
مراسم اختتاميه المپياد نجوم و اختر فيزيك 2009 عصر روز گذشته در هتل المپيك برگزار شد.
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، مراسم اختتاميه سومين المپياد نجوم و اختر فيزيك 2009 با حضور دكتر حدادعادل، رئيس كميسيون فرهنگي مجلس، محسن پور، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و دبيركل المپياد نجوم جهاني عصر ديروز در هتل المپيك برگزار شد.
بنا بر اين گزارش، سومين المپياد نجوم به ميزباني تهران و با حضور تيمهاي دانش آموزي از 20 كشور جهان از جمله يونان، هند، اوكراين، كره جنوبي، سريلانكا، روماني، برزيل، ليبي و بلاروس، 25 مهر ماه آغاز شده بود و تا ديروز، 4 آبان ادامه داشت.
لازم به ذکر است، دانش آموزان ايراني با كسب بيشترين مدال توانستند رتبه برتر را به خود اختصاص دهند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا