طنز/ بيـانيـه ميرحسين موسوي به منـاسبت 13 آبان!
پاتوق شيشه اي: محمد پورغلامي نويسنده وبلاگ «مساله اين است» در آخرين پست وبلاگ خود با به طنز گرفتن بيانيه هاي پي در پي موسوي که به خواست اربابان خارجي اش ديکته و صادر مي شد مي نويسد:
اشاره: هم زمان با نزديک شدن روز 13آبان ميرحسين موسوي خطاب به مردم ايران بيانيه اي گله آميز منتشر کرد. متن کامل اين بيانيه که هم اکنون به دست ما رسيده به شرح زير مي باشد:
به نام سبزي
ملت بزرگ و شريف ايران!
آيا نمي بينيد عده اي از هم ميهنان «صلح طلب» شما در برخي از خيابان هاي تهران دست به شورش زده اند؟
آيا نمي بينيد جوانان تيتيش ماماني و جيگر بالاي شهر پايتخت، دست در دست هاپي جان هاشان به خيابان ها ريخته اند؟
آيا نمي بينيد تعدادي از وطن پرست ترين ايراني هاي مقيم خارج از کشور، که در نيويورک و لس آنجلس و لندن و... زندگي مي کنند اين روزها آرام و قرار ندارند؟ درست است که آنها در ايران زندگي نمي کنند اما قلب هاشان تنها و تنها به عشق «وطن» تالاپ و تلوپ مي کند.
پس کجاييد شما؟!
اي مردم لرستان ! خوابيد يا بيدار؟
بابا ناسلامتي داماد شماييم ها!
مردم غيور آذربايجان!
شما ديگر چرا؟ من که ديگر فرزند همان آب و خاکم!
اي مرده شور ريخت تان را ببريد که هيچ دوست و فاميل و آشنا سرتان نمي شود.
تعجب مي کنم از شما مردم که راحت نشسته ايد و انگار نه انگار است که ما داريم با شما حرف مي زنيم. ما الان جمعيت بسيار بسيار زيادي هستيم. حدود سه چهار ميليون نفر. فقط يک ذره ي ديگر مانده تا 25 ميليون. قول مي دهم اگر شما چند نفر هم با ما شويد به 70 ميليون نفر هم خواهيم رسيد. و بعد مي توانيم اين نظام سراسر دروغ را «بارانداز» کنيم. بعد هم فتيله پيچ و ضربه فني. و نظام، فرت.
برخيزيد اي منفعت طلب ها!
اي نان به نرخ روزخورها!
اي جوات موات ها!
BBC تو را مي خواند
VOA تو را مي خواند
CNN تو را مي خواند
ما هم تو را مي خوانيم. د ِ پاشويد ديگر لامصب ها !/انتهاي پيام/