ايران قهرمان مسابقات آسيايي جوجيتسو شد
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۵۶۰۹

ايران قهرمان مسابقات آسيايي جوجيتسو شد

تيم ملي جوجيتسو ايران در مسابقات آسيايي ازبکستان بر سکوي قهرماني ايستاد.

به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در اين پيکارها امير همسايه، فردين موسوي، ندا شهشهاني و زهرا سليماني در بخش كاتا نايب قهرمان شدند.

بر پاياه اين گزارش، ندا شهشهاني در وزن 55- کيلو گرم و زهرا سليماني در62- و الهه ايازي در70 + كيلوگرم بخش مبارزه طلا گرفتند.

همچنين فروغ رضايي در وزن 62- نقره گرفت؛ اما نسترن اميري در وزن 70- كيلوگرم از ادامه مسابقات باز ماند.

گفتني است، علي عراقي در وزن 62-، ايمان حاج هاشمي در 69-، صابر فقيه در77-، حميدرضا نعمتي در 85-، محمد صفاري در 94- و محمدرضا مبرا در 94+ كيلوگرم اعضاي تيم مردان ايران را در اين مسابقات را تشكيل داده بودند که صاحب عنوان قهرماني شدند.

لازم به ذكر است، در پايان اين رقابت‌ها، رزمي کاران ايران با 9 طلا و 2 نقره قهرمان آسيا شد و تيم‌هاي جوجيتسو پاكستان و ازبكستان هم دوم و سوم شدند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار