کد خبر:۴۵۶۴۹۵

باشگاه «پرسپولیس» درباره عضویت هواداران اطلاعیه داد

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر از هواداران پرسپولیس برای استقبال از عضویت در باشگاه هواداران از طریق سامانه ۳۰۹۰ اعلام کرد از متقاضیانی که به دلیل افزایش ناگهانی پیامک، از طرف اپراتور پاسخی دریافت نکرده و عضویت را تائید نکرده‌اند، هزینه‌ای کسر نشده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است: حضور هواداران در کنار پرسپولیس و در حمایت از باشگاه محبوبشان در تمام عرصه‌ها همواره باعث قوت قلب بوده است. ضمن تقدیر از حضور چشم‌نواز هواداران در ورزشگاه‌ها، وظیفه خود می‌دانیم از استقبال شما در عضویت در باشگاه هواداران از طریق ارسال عدد 6 به سامانه 3090 تشکر کنیم. در حال حاضر این سامانه تنها پایگاه در میان اپراتورهای تلفن همراه است که منافع حاصل از آن کاملا متعلق به باشگاه پرسپولیس بوده و پس از کسر هزینه‌ای اندک به جهت سرویس و زیر ساختی که از سوی شرکت همراه اول در اختیار گذاشته شده است، بدون واسطه در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد. درآمد حاصل از این طرح نیز برای تأمین هزینه‌های باشگاه و تیم صرف می‌شود.

 

در این پروژه هر چند جوایز و هدایای نفیسی از طریق شرکت همراه اول برای اعضا در نظر گرفته شده است اما بدیهی است استقبال دوستداران پرسپولیس به این علت است که قصد حمایت از تیم محبوب خود را دارند و در نهایت توفیق سرخپوشان بهترین هدیه برای هواداران خواهد بود که همه با هم تلاش می‌کنیم تا آن را تقدیم شما عزیزان کنیم. همچنین قرار است در آینده نزدیک از این طریق و برای اعضای باشگاه هواداران خدمات مختلفی ارائه شود که متعاقبا خبرهای خوبی در این باره اعلام خواهد شد. در حال حاضر نیز ارسال اخباری که مورد تائید باشگاه است به صورت اختصاصی از طریق این سامانه برای اعضاء صورت می‌گیرد.

 

در این ارتباط همچنین به اطلاع می‌رساند روز جمعه با توجه به استقبال چشمگیر هواداران چه در ورزشگاه آزادی و چه پای گیرنده‌های تلویزیونی و رادیویی برای عضویت در این سامانه، در سیستم اپراتور اختلال‌هایی بوجود آمد که در پی آن در بعضی موارد پیامک‌ها به درستی رد و بدل نشد.

 

بر همین اساس شرکت همراه اول در راستای سیاست‌های خود مبنی بر پاسخگویی دقیق به مشترکین خود، اعلام کرد در مواردی که بعد از ارسال عدد به سامانه 3090 پاسخ برگشت و پیام تائید عضویت توسط مشترک دریافت نشده است عملیات ناموفق تلقی شد و هیچ هزینه‌ای از مشترک کسر نشده و نمی‌شود طبعا برای عضویت باید مجددا اقدام کنند تا زمانی که پیام تائید را دریافت کنند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار