کد خبر:۴۵۶۸۲
با حضور وزير بهداشت
سيزدهمين اجلاس مديران و مشاوران ستادي سازمان انتقال خون ايران برگزار ميشود
سيزدهمين اجلاس مديران و مشاوران ستادي سازمان انتقال خون ايران، 9 آبان ماه سال جاري در سالن كنفرانس سازمان انتقال خون كشور برگزار ميشود.
به گزارش گروه علمي «شبكه خبر دانشجو»، در اين اجلاس كه با سخنراني دكتر وحيد دستجردي، وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي آغاز ميشود، نمايندگاني از ديوان محاسبات كشور و سازمان بازرسي كشور حضور خواهند داشت.
همچنين در روز نخست اين اجلاس، مديرعامل سازمان انتقال خون ايران در خصوص اقدامات نوين اين سازمان در حوزه سلولهاي بنيادي و بانك خون اطفال سخراني خواهد كرد.
خاطرنشان ميشود، دكتر صديقه اميني كافي آباد، معاون فني و كنترل كيفي سازمان نيز در خصوص سلامت خون در ايران و پايش آمار آزمايشات غربالگري در پنج سال گذشته گزارشي ارائه خواهد كرد.
لازم به ذكر است، دكتر چراغعلي، مشاور مديرعامل سازمان نيز گزارشي در مورد آخرين وضعيت پالايش پلاسما در كشور ارائه خواهد كرد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا