کد خبر:۴۵۷۶۸
ايران دومين مدال نقره مسابقات جهاني ووشو را به دست آورد
تالوكار ايران دومين نايب قهرماني دهمين دوره مسابقات ووشو قهرماني جهان را کسب کرد.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، فرشاد عربي كه پيش از اين در فرم نن گون نخستين مدال نقره جهان را براي کشورمان به دست آورده بود اين بار در فرم نن دائو اين مسابقات، بار ديگر بر سكوي دوم جهان ايستاد.
در اين فرم نماينده ژاپن طلا گرفت و تالوكار هنگ كنگي به برنز رسيد.
بعد از اجراي اين فرم از فرشاد عربي آزمايش دوپينگ گرفته شد.
احسان پيغمبري، ديگر ورزشکار کشورمان هم در فرم چانگ چوان نفر چهاردهم شد.
پيغمبري امروز در فرم دائوشو هنرنمايي خواهد کرد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا