اصفهان قهرمان رقابت‌هاي شمشيربازي شد
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۵۷۸۶

اصفهان قهرمان رقابت‌هاي شمشيربازي شد

رقابت‌هاي شمشيربازي قهرمان ايران در بخش زنان با قهرماني تيم اصفهان در دو اسلحه اپه و فلوره در اردبيل پايان يافت.

به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در اين مسابقات كه در تالار حسين رضا زاده برگزار شد؛ در بخش تيمي سلاح اپه، 18 تيم مبارزه کردند كه در پايان پس از تيم اصفهان كه به مقام نخست دست يافت، همدان دوم شد و تيم‌هاي آذربايجان غربي و يزد به طور مشترك در مکان سوم ايستادند.

همچنين در مسابقات تيمي سلاح فلوره هم كه با حضور 14 تيم انجام شد؛ تيم اصفهان در جايگاه نخست ايستاد، يزد مقام دوم را کسب کرد و تيم‌هاي تهران و همدان به طور مشترك سوم شدند.

لازم به ذكر است، رقابت‌هاي شمشيربازي قهرماني ايران در سلاح سابر زنان از 9 آبان ماه سال جاري در گرگان برگزار مي‌شود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار