5 سانشوکار ايران به مرحله نيمه پاياني راه يافتند
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۵۷۸۷
مسابقات جهاني ووشو

5 سانشوکار ايران به مرحله نيمه پاياني راه يافتند

سومين روز از دهمين دوره رقابت هاي جهاني ووشو که در تورنتو کانادا برگزار مي شود ديشب با راهيابي 5 سانشوکار ايران به مرحله نيمه پاياني همراه بود.

به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در پيکارهاي سانشو زنان راضيه طهماسبي در وزن 56- کيلوگرم که در دور اول استراحت کرد در دور دوم با حساب 2 بر يک نماينده برزيل را شکست داد و به مرحله نيمه پاياني رسيد تا در اين مرحله با حريفي از کره جنوبي مبارزه کند.

در سانشو مردان در وزن 65- کيلوگرم علي دهقان با حساب 2 بر صفر سانشوکار آذربايجان را مغلوب کرد و به نيمه پاياني راه يافت او هم در اين مرحله به ديدار نماينده فرانسه مي رود.

در وزن 70- کيلوگرم سجاد عباسي در دو دور مبارزه حريف آمريکايي خود را شکست داد تا در مرحله نيمه پاياني با نماينده مصر روبرو شود.

در وزن 80- کيلوگرم حسين اوجاقي سر گروه تيم ملي ووشوي کشورمان که در دور نخست استراحت داشت، در دور دوم 2 بر صفر نماينده روماني را پشت سر گذاشت و سپس حريفي از آمريکا را مغلوب کرد، وي در دورنيمه پاياني با رقيبي از مصر مسابقه مي دهد.

در وزن 85- کيلوگرم حميدرضا قلي پور سانشوکار مصري را با ضربه فني شکست داد و به نيمه نهايي و رويارويي با حريف سوييسي رسيد.

در اين مسابقات پيش از اين هم محسن محمد سيفي در وزن 60- کيلوگرم سانشوي مردان، الهه منصوريان در وزن 48- کيلوگرم و خديجه آزادپور در وزن 65- کيلوگرم سانشوي زنان به مرحله نيمه پاياني رسيده بودند که جمع حاضران تيم ملي ووشوي ايران در اين مرحله به 8 تن رسيده است.

چهارمين روز اين رقابت ها امروز با مبارزات نيمه پاياني سانشوي مردان و حضور احسان پيغمبري در بخش تالو و فرم دائوشو برگزار مي شود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار