جايزه دكتر شيباني در ششمين كنگره انجمن جراحان قلب ايران اهدا شد
کد خبر:۴۵۸۱۶
براي اولين بار

جايزه دكتر شيباني در ششمين كنگره انجمن جراحان قلب ايران اهدا شد

جايزه‌اي تحت عنوان جايزه دكتر شيباني كه از اين به بعد به بهترين پژوهش‌گر اهدا مي‌شود، براي اولين بار به دكتر شيباني اهدا شد.

به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، در ششمين كنگره جراحان قلب ايران كه 6 تا 8 آبان ماه در سالن همايش‌هاي برج ميلاد در حال برگزاري است، جايزه اي به نام جايزه دكتر شيباني كه از اين به بعد به بهترين پژوهشگر تعلق خواهد گرفت، به دكتر شيباني اهدا شد.

گفتني است، دكتر شيباني طي سال‌هاي گذشته با تلاش بسيار طرحي را با عنوان هيئت صرفه ‌جويي ارزي در روش‌هاي درماني راه‌اندازي كرده است.

بر اساس اين گزارش، طرح صرفه جويي ارزي در روش‌هاي درماني موجب شد كه پزشكان ما تحت آموزش قرار گرفته و همه درمان‌ها را در داخل كشور انجام دهند.

لازم به ذكر است، در حال حاضر كشور ما در زمينه درمان‌هاي قلبي به خودكفايي رسيده و كليه درمان‌ها توسط متخصصان داخلي در كشورمان انجام مي‌شود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار