يک برنز و هشت فيناليست نتيجه چهارمين روز رقابتهاي جهاني ووشو براي ايران
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در نيمه پاياني وزن 70- کيلوگرم سانشوي مردان، سجاد عباسي در مصاف با حريف مصري مغلوب شد و ضمن رسيدن به نشان برنز اين رقابت ها، سومين مدال ايران را به ارمغان آورد.
در نيمه پاياني وزن 60- کيلوگرم محسن محمدسيفي در دو راند متوالي نماينده آذربايجان را شکست داد و راهي ديدار پاياني شد تا با حريفي از چين براي کسب طلاي اين رقابت ها مبارزه کند.
در مرحله نيمه نهايي وزن 65- کيلوگرم علي دهقان دو بر صفر از سد نماينده فرانسه گذشت تا در ديدار فينال به مصاف حريفي از ماکائو برود.
در مرحله نيمه پاياني وزن 80- کيلوگرم حسين اوجاقي، کاپيتان تيم ملي ووشوي کشورمان در دو راند متوالي سانشوکار مصري را برد و راهي ديدار پاياني و مصاف با نماينده اسپانيا شد.
در مرحله نيمه نهايي وزن 85- نيز حميدرضا قلي پور براي سومين بار و اين بار نماينده سوئيس را ناک اوت کرد تا براي رسيدن به طلاي اين رقابت ها با مسلم ساليکوف، قهرمان پرآوازه روسيه مبارزه کند؛ البته قلي پور چندي پيش در فينال رقابت هاي World Games با اقتدار ساليکوف را در دو راند متوالي شکست داده بود.
در سانشو بانوان الهه منصوريان در 48- کيلوگرم دو بر صفر نماينده ترکيه را برد تا در ديدار پاياني با نماينده مصر روبرو شود.
راضيه طهماسبي در 56- کيلوگرم در دو راند نماينده کره جنوبي را شکست داد تا در ديدار نهايي با نماينده چين روبرو شود.
خديجه آزادپور در نيمه پاياني وزن 65- کيلوگرم دو بر صفر سانشوکار فرانسوي را مغلوب کرد تا براي رسيدن به طلاي اين رقابت ها با نماينده ونزوئلا روبرو شود.
مليحه فضلي در وزن 70- کيلوگرم با عبور از سد حريف ايتاليايي خود راهي ديدار فينال و مصاف با نماينده کانادا شد.
همچنين احسان پيغمبري در بخش تالوي مردان و در اجراي فرم دائوشو در بين 65 نفر به مقام پنجم رسيد.
پنجمين و آخرين روز دهمين دوره ووشوي قهرماني جهان از ساعت 17:30 امروز به وقت تهران آغاز مي شود./انتهاي پيام/