کد خبر:۴۵۹۶۵
مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي اصفهان:
ابتلا به آنفلوانزاي نوع A تنها در 50 مدرسه كاشان مشاهده شده است
مديركل روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي اصفهان با اشاره به تعطيلي 250 مدرسه در كاشان گفت: آنفلوانزاي نوع A تنها در 50 مدرسه كاشان ديده شده است.
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر نورالدين سلطاني صبح امروز در حاشيه برگزاري كارگاه آموزشي «ايدز و رسانه» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس قانون اگر 15 درصد دانش آموزان مدرسه اي دچار آنفلوانزاي نوع A شوند، آن مدرسه بايد تعطيل شود.
وي افزود: در حالي كه تنها در 50 مدرسه كاشان 15 درصد دانش آموزان به آنفلوانزاي نوع A دچار شده بودند، ولي تمام مدارس تعطيل شد.
لازم به ذكر است، به نقل از يك منبع آگاه بيش از 300 مدرسه در اصفهان و 170 كلاس به علت آنفلوانزاي نوع A تعطيل شده است./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا