ايران نايب قهرمان مسابقات جهاني ووشو شد
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۵۹۹۲
با 12 مدال رنگارنگ

ايران نايب قهرمان مسابقات جهاني ووشو شد

تيم ملي ايران با 5 طلا، 6نقره و 1برنز نايب قهرماني دهمين دوره مسابقات و شوي قهرماني جهان را از آن خود کرد.

به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در آخرين روز اين مسابقات در سانشوي بانوان و در 48- کيلوگرم الهه منصوريان در ديدار پاياني 2 بر1 مغلوب نماينده مصر شد و نقره گرفت.

راضيه طهماسبي در56- کيلوگرم نيز مغلوب حريف چيني شد و نقره گرفت.

خديجه آزادپور در65- کيلوگرم 2 بر صفر از سد نماينده ونزوئلا گذشت و طلايي شد.

مليحه فضلي در70- کيلوگرم 2 بر صفر حريف کانادايي خود را شکست داد و به نشان طلا رسيد.

محسن محمد سيفي در سانشوي مردان و در60- کيلوگرم مغلوب حريف چيني شد و نقره گرفت. علي دهقان نيز در65- کيلوگرم حريفي از ماکائو را برد و طلايي شد.

حسين اوجاقي کاپيتان تيم ملي در 80- کيلوگرم 2 بر صفر از سد حريف اسپانيايي گذشت و به نشان طلا رسيد.

حميدرضا قلي پوردر وزن 85- کيلوگرم در2 راند مغلوب مسلم ساليکوف قهرمان روس شد و به نشان نقره بسنده کرد.

تيم سه نفره ايران متشکل از محسن احمدي، ابراهيم فتحي و احسان پيغمبري در بخش تالو و در اجراي فرم سه نفره دئولين مردان که براي اولين بار در رقابت هاي جهاني شرکت کرده بودند موفق به کسب پنجمين مدال طلاي ايران شدند، تيم هاي اوکراين و هنگ کنگ بعد از ايران قرار گرفتند.

تيم ملي ووشو کشورمان پيش از اين با فرشاد عربي به دو نشان نقره و سجاد عباسي به يک نشان برنز دست پيدا کرده بود.

در رده بندي تيمي اين رقابتها و در مجموع تالو و سانشو تيم ملي چين با 14طلا و 1 برنز اول شد، تيم ملي ايران با 5 طلا،6 نقره و 1 برنز دوم و تيم هنگ کنگ نيز با 3 طلا، 6 نقره و 3 برنز سوم شدند.

تيم ملي ايران دربخش سانشو نيز نايب قهرمان جهان شد و اين درحالي است که در دوره قبل با 1 طلا، 5 نقره و 3 برنز در سانشو چهارم و در مجموع تالو و سانشو هفتم شده بود.

اين براي اولين بار بود که تيم ملي ووشوي بانوان در رقابت هاي جهاني صاحب مدال طلا شد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار