هشتمين كنگره بين المللي غدد درون ريز به كار خود پايان داد
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، هشتمين كنگره بين المللي غدد درون ريز و دومين كنگره اندوكروينولوژي عرب- ايران كه به همت پژوهشكده علوم غدد درون ريز و متابوليسم دانشگاه شهيد بهشتي و با همكاري انجمن غدد درون ريز ايران، انجمن اندوكرينولوژي آمريكا، مالزي و سوريه از تاريخ 5 آبان در سالن همايش هاي رازي در حال برگزاري بود، عصر روز گذشته هشتم آبان ماه به كار خود پايان داد.
بنا بر اين گزارش، بيماري هاي غده تيروئيد، ديابت قندي، بيماري هاي غده هيپوفيز، بيماري غدد فوق كليوي و غيره از محورهايي بودند كه در اين كنگره چهار روزه بررسي شد.
همچنين، در اين كنگره علاوه بر مقالات علمي 12 سمپوزيوم ملي، هفت سخنراني جامع و چند كارگاه آموزشي برگزار شد.
لازم به ذكر است، هشتمين كنگره بين المللي غدد درون ريز و دومين كنگره اندو كرينولوژي عرب ـ ايران براي تمام متخصصان داخلي، اطفال، قلب، زنان، چشم پزشكي، داخلي اعصاب، جراحي قلب و روان پزشكي، پاتولوژي و علوم آزمايشگاهي داراي امتياز باز آموزي بود./انتهاي پيام/