اعتبارات بنياد ملي نخبگان به حد اشباع رسيده است
کد خبر:۴۶۰۳۷
معاون پژوهشي بنياد ملي نخبگان:

اعتبارات بنياد ملي نخبگان به حد اشباع رسيده است

معاون پژوهشي بنياد ملي نخبگان گفت: اعتبارات بنياد ملي نخبگان به اشباع رسيده و بايد براي جذب بيشتر برنامه‌ريزي شود.

به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر فخرايي در همايش بنياد ملي نخبگان كه عصر روز پنج شنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد، بيان داشت: اولين همايش ملي نخبگان با هدف شناسايي نخبگان برگزار شد و به نتايج خوبي هم رسيد.

وي هدف از برگزاري همايش دوم را حمايت از نخبگان خواند و گفت: سومين همايش نخبگان بيشتر به دستاوردهاي نخبگان تاكيد داشت.

معاون پژوهشي بنياد ملي نخبگان اظهار داشت: در صورتي كه پژوهشي ارزش بالاي علمي داشته باشد، اعتبار پژوهشي بيش از حد استاندارد نيز به آن طرح تعلق خواهد گرفت.

فخرايي تجاري‌سازي را مهمترين مسير براي استفاده از دستاوردهاي نخبگان در كشور خواند و افزود: بنياد ملي نخبگان حمايت‌هاي مختلفي را براي پشتيباني از نخبگان دارد كه اعطاي اعتبارات پژوهشي به استادياران و ارائه تسهيلات مسكن به نخبگان از جمله اين حمايت‌ها است.

وي تعداد نخبگان تحت پوشش را 4000 نفر خواند و گفت: پيش‌بيني مي‌شود كه اين تعداد به 10000 نفر برسد.

معاون پژوهشي بنياد ملي نخبگان در پايان خاطرنشان كرد: اعتبارات بنياد ملي نخبگان به اشباع رسيده و بايد براي جذب اعتبارت بيشتر برنامه‌ريزي شود.

گفتني است، سومين همايش ملي نخبگان از 6 آبان تا 8 آبان در سالن اجلاس سران برگزار شد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار