پیگیری تخلفات پدیده شاندیز در شورای امنیت ملی و عزل شهردار
رییس سازمان امور اراضی به ایسنا اعلام کرد
بیش از چهار سال از شکایت وزارت جهاد کشاورزی از تخلفات پروژه پدیده شاندیز و بررسی این موضوع می گذرد که رییس سازمان امور اراضی از معرفی شهردار شاندیز به دادگاه، عزل وی و رسیدگی به این پرونده در شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه خبر داد.
تعداد نظرات: ۳
nazir
Saudi Arabia
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
سلام مدیرعامل پدیده با حدود6میلیارد تومان در 8 سال پیش کلنگ پدیده را زد وبا زرنگی تنها 20درصدسهام پروزه را به مردم با قیمت هرسهم100تومان فروخت سپس با شیوه های مختلف تبلیغاتی از ان پروزه ای افسانه ای ساخت وطی 6سال قیمت سهام راهر سهم به 12175تومان رساند سهامی که قیمت گذار ان خود او بود چون 80درصد سهام شرکت را در اختیار داشت حال 13مجوز از14مجوزی که نمی توانسته بگیرد با سپر قرار دادن سهامداران گرفت شما قضاوت کنید برنده 10ماه خوابیدن این پروزه کیست 20درصد مردم عادی که هنوز تکلیفشان روشن نیست واز سرمایه شان تنها برگه ای در دست دارند که در هیچ دادگاهی به استناد ان نمی توانند شکایت کنند یا مدیرعاملی که به راحتی املاکش در این پروزه سند دار شده و با تعین قیمت خودش به فروش میرسد ( راه حل) یا باید
پدیده
Germany
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
این یک بازی سیاسی بین دولت جدید و دولت قبل است. خبرگذاری دانشجو که ادعای انتشار حقایق دارید چرا از این همه تجمع و گرفتاری 120هزار نفر سهامداران پدیده حتی یک عکس هم منتشر نمیکنید. حتی سهامداران در نمایشگاه مطبوعات هم بودن ولی دریغ از یک خبر از شما.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
از خبرگزاری دانشجو خواهشمندم پیگیر شباهتهای پدیده با گیتی پسند باشید که بعد از مدتها معلوم شد مسئولین اشتباه می کردند
ارسال نظرات
captcha