کد خبر:۴۶۱۰۳
سيزدهمين اجلاس مديران انتقال خون ايران آغاز به كار كرد
سيزدهمين اجلاس مديران انتقال خون سراسر كشور صبح امروز در سازمان انتقال خون ايران آغاز به كار كرد.
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، سيزدهمين اجلاس مديران انتقال خون ايران با حضور دكتر ابوالقاسمي، مديرعامل سازمان انتقال خون ايران و مديران پايگاههاي انتقال خون سراسر كشور در اين سازمان آغاز به كار كرد.
لازم به ذكر است، اقدامات نوين سازمان انتقال خون ايران در حوزه سلولهاي بنيادي و بانك خون اطفال و ارائه گزارش روند تغييرات در پايگاههاي انتقال خون كشور از محورهاي مورد بحث اين اجلاس است.
بر اساس اين گزارش، دكتر مرضيه وحيد دستجردي، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در روز دوم اجلاس سيزدهم مديران انتقال خون حضور خواهد يافت.
لازم به ذكر است، اين اجلاس از 9 تا 10 آبان ماه سال جاري برگزار ميشود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا