مراسم افتتاحيه بازي‌هاي داخل سالن آسيا برگزار شد
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۶۱۱۱

مراسم افتتاحيه بازي‌هاي داخل سالن آسيا برگزار شد

سومين دوره بازي‌هاي داخل سالن ويتنام، ديشب در ورزشگاه ملي ماي دينه هانوي به طور رسمي آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در مراسم افتتاحيه سجاد مرادي دونده ماده 1500 و 800 متر کشورمان، حمل کننده پرچم جمهوري اسلامي ايران بود و بهرام افشار زاده، دبيرکل کميته ملي المپيک کشورمان نيز به عنوان سرپرست کل کاروان اعزامي ايران به ويتنام به همراه ساير ورزشکاران در رژه حضور داشت.

لازم به ذكر است، محمد علي آبادي، رئيس کميته ملي المپيک ايران نيز از جايگاه ويژه اين مراسم را نظاره مي‌کرد.

گفتني است، کادر ورزشي تيم‌هاي افغانستان، بحرين، بنگلادش، بروئني، کامبوج، چين، کره شمالي، هنگ کنگ، هندوستان، اندونزي، ايران، عراق، ژاپن، اردن، قزاقستان، کره جنوبي، کويت، قرقيزستان، لائوس، لبنان، ماکائو، مالزي، مالديو، مغولستان، ميانمار، نپال، عمان، فلسطين، فيليپين، قطر، عربستان، سنگاپور، سري لانکا، سوريه، تايوان، تاجيکستان، تايلند، ترکمنستان، امارات، ازبکستان و يمن به ترتيب حروف الفبا از مقابل جايگاه ويژه عبور کرده و در زمين چمن مستقر شدند./انتهاي پيام/ 

پربازدیدترین آخرین اخبار