ورود تيم دوچرخه‌سواري كوهستان ايران به مالزي
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۶۱۱۳

ورود تيم دوچرخه‌سواري كوهستان ايران به مالزي

تيم دوچرخه‌سواري كوهستان ايران براي شركت در مسابقه‌هاي دوچرخه‌سواري قهرماني آسيا در بخش كوهستان كه از 14 تا 17 آبان ماه در مالزي برگزار خواهد شد، وارد اين كشور شد. 

به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، تيم ايران با تركيب مهدي عباس‌زاده، فراز شكري، پرويز مرداني، مهدي نقي لو در بخش كراس كانتري بزرگسالان، علي اشكبوس، فرزاد خداياري و صابر سلطاني در بخش كراس كانتري جوانان، سينا صحيحي در بخش دانهيل جوانان و حسين رفيعي، امين تاكندي و سيد جمال حسيني در دانهيل بزرگسالان در اين رقابت‌ها شركت خواهند كرد.

محمود روزبه مربي بخش دانهيل، قدرت باقرلويي مربي بخش كراس كانتري، مصطفي قديري مكانيسين و فرهاد عصفوري به عنوان سرمربي و سرپرست تيم اعزامي را همراهي مي‌كنند.

مسابقه‌هاي قهرماني آسيا 14 آبان با پذيرش تيم‌ها آغاز و 15 آبان ماه در بخش مقدماتي دانهيل ادامه مي‌يابد.

16 آبان مسابقه‌هاي فينال رشته دانهيل خواهد بود و 17 آبان ماه روز پاياني اين رقابت‌ها در رشته كراس كانتري برگزار مي‌شود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار