وضعيت سلامت خون در كشور نسبت به ساليان قبل بهبود يافته است
کد خبر:۴۶۱۱۵
معاون فني و كنترل كيفي سازمان انتقال خون ايران:

وضعيت سلامت خون در كشور نسبت به ساليان قبل بهبود يافته است

معاون فني و كنترل كيفي سازمان انتقال خون ايران گفت: وضعيت سلامت خون با وجود افزايش اهدا در كشور نسبت به سال‌هاي گذشته بهبود يافته است.

به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر صديقه اميني طي سخنراني در سيزدهمين اجلاس مديران انتقال خون سراسر كشور كه در محل سازمان انتقال خون در حال برگزاري است، اظهار داشت: اهداي خون در كشور طي چند سال اخير افزايش قابل توجهي داشته است.

وي با بيان اينكه از سال 2004 تاكنون اهداي خون در كشور از افزايش چشمگيري برخوردار بوده است، افزود: در سال هاي اخير ميزان آلودگي خون هاي اهدايي به نصف كاهش يافته است.

معاون فني و كنترل كيفي سازمان انتقال خون تصريح كرد: وضعيت سلامت خون در كشور بهبود يافته است؛ به طوري كه با توجه به آمار سلامت خون نسبت به ساليان گذشته، شاهد آلودگي كمتري هستيم.

اميني خاطرنشان كرد: سازمان انتقال خون ايران با انجام واكسيناسيون هاي مختلف در تلاش است شاخص هاي سلامت را افزايش دهد؛ كه در اين راستا مديران، متخصصان و پرسنل سازمان انتقال خون نهايت تلاش خود را به كار مي گيرند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار