رعايت حقوق بيماران از پيشرفت علمي مهم تر است
به گزارش خبرنگار علمي «شبکه خبر دانشجو»، دكتر ابوالقاسمي امروز در سيزدهمن اجلاس مديران سازمان انتقال خون كه در محل اين سازمان برگزار شد، گفت: طي چهار سال گذشته حمايت هاي بي سابقه اي از سازمان انتقال خون ايران صورت گرفته است.
وي افزود: حمايت هاي دولت هاي كنوني نسبت به دولت هاي پيشين بي سابقه بوده است و اين حمايت ها سبب شده كه توسعه كمي و كيفي سازمان انتقال خون با سرعت بالاتري انجام شود.
ابوالقاسمي يادآور شد: با توجه به نامگذاري امسال به عنوان سال اصلاح الگوي مصرف، سازمان انتقال خون در صدد است با صرفه جويي و استفاده بهينه از امكانات بهره وري را افزايش دهد.
مدير عامل سازمان انتقال خون ايران در ادامه رعايت حقوق بيماران را از پيشرفت هاي علمي مهم تر خواند و گفت: در موارد بسياري رعايت نكردن حقوق بيماران پيشرفت هاي علمي را تحت الشعاع قرار مي دهد./انتهاي پيام/