کد خبر:۴۶۱۲۱
نخستين طلاي ايران در بازي هاي آسيايي داخل سالن
نخستين مدال طلاي كاروان ورزشي ايران در سومين دوره بازيهاي آسيايي داخل سالن ويتنام، در پرتاب وزنه به دست آمد.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، ليلا رجبي در ادامه رقابتهاي دو وميداني زنان توانست وزنه را 17 متر و 7 سانتي متر پرتاب کند و نفر اول شود.
در اين ماده نمايندگان تايلند و كره جنوبي دوم و سوم شدند.
سومين دوره بازي هاي آسيايي داخل سال ويتنام از ديروز در دو شهر اين کشور برگزار مي شود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا