کد خبر:۴۶۱۸۰
بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع) برگزار ميكند؛
بررسي عدالت و عدالتخواهي با حضور نمايندگان تشكلهاي دانشجويي
بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع) نشست عدالت و عدالتخواهي را با حضور نمايندگان تشكلهاي دانشجويي برگزار ميكند.
محمدزاده، مسئول واحد سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع) در گفتوگو با «شبكه خبر دانشجو» اظهار داشت: اين برنامه كه به مناسبت صدور سالگرد پيام رهبر معظم انقلاب به دانشجويان در خصوص لزوم مبارزه با فساد برگزار ميشود، صادق شهبازي، دبير سابق جنبش عدالتخواه دانشجويي، حسن منصوري، دبير سابق جامعه اسلامي دانشجويان و عليرضا زاهدي، مسئول سابق بسيج دانشجويي سخنراني خواهند كرد.
وي افزود: اين برنامه امشب ساعت 19 در سالن شهيد مطهري دانشگاه امام صادق (ع) برگزار ميشود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا