ايران براي اولين بار جزو 16 تيم برتر جهان قرار گرفت
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، تيم نوجوانان ايران که دومين حضور خود در رقابت هاي جام جهاني را تجربه مي کند در سومين و آخرين بازي خود در مرحله گروهي به مصاف تيم هلند رفت و در پايان موفق شد با يک گل حريف نامدار خود را شکست داده و به عنوان تيم نخست گروه سوم راهي مرحله يک هشتم نهايي شود.
اين بازي در چمن مصنوعي ورزشگاه انوگو برگزار شد که در پايان نوجوانان شايسته ايران با تک گل ميلاد غريبي در دقيقه 25 هلند را شکست دادند.
نوجوانان ايران در بازي هاي گذشته خود با دو گل گامبيا را شکت داده و برابر کلمبيا نيز به تساوي صفر بر صفر رسيدند.
در ديگر بازي اين گروه تيم گامبيا که در دو بازي قبلي خود برابر ايران و هلند شکست خورده بود با نتيجه دو بر دو تيم نوجوانان کلمبيا را متوقف کرد.
تيم ايران با اين پيروزي 7 امتيازي و به عنوان تيم نخست راهي مرحله بعد شد، کلمبيا نيز با 5 امتياز دوم شد و پاي به مرحله حذفي گذاشت، هلند با 3 و گامبيا نيز با يک امتياز در رتبه هاي بعدي قرار گرفتند.
تيم نوجوانان ايران به احتمال زياد چهارشنبه به مصاف آلمان خواهد رفت./انتهاي پيام/