پايان مسابقات شمشير بازي انفرادي سابر بانوان
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۶۲۲۸

پايان مسابقات شمشير بازي انفرادي سابر بانوان

رقابت‌هاي شمشير بازي قهرماني بانوان ايران در سلاح سابر، ديشب با برتري شمشير باز اصفهاني در قسمت انفرادي به پايان رسيد.

به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در اين مسابقات 47 شمشيرباز از 11 استان كشور در تالار چاي بوي گلستان و گنبد مبارزه کردند كه در پايان آيسان قمصري از اصفهان و ليلا دهقان از يزد به ترتيب در جايگاه اول و دوم ايستادند، نجمه سازنچيان و اكرم مستقل‌چي نيز هر دو از يزد به طور مشترك سوم شدند.

لازم به ذكر است، در ادامه اين مسابقات، شمشيربازان امروز در قالب 10 تيم رقابت‌هاي تيمي خود را آغاز كرده‌اند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار