کد خبر:۴۶۲۶۰
به همت بسيج دانشجويي دانشگاههاي علمي- كاربردي؛
همايش «قطب نماي 11 سپتامبر» با حضور سفراي كشورهاي اسلامي برگزار می شود
بسيج دانشجويي دانشگاههاي علمي- كاربردي همايشي را با عنوان «قطب نماي 11 سپتامبر» با هدف افشاي ردپاي صهيونيسم بين الملل در حادثه 11 سپتامبر و بررسي پروژه «اسلام هراسي» و «ايران هراسي» برگزار مي كند.
به گزارش خبرنگار سياسي «شبكه خبر دانشجو»، در اين همايش كه با حضور سفراي كشورهاي اسلامي، نمايندگان گروههاي مقاومت، اساتيد دانشگاهها و نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها برگزار مي شود، ابوحسن زعتير، نماينده حزب الله لبنان، افقهي، كارشناس مسائل خاورميانه و رضا سراج، مسئول سازمان بسيج دانشجويي سخنراني مي كنند.
براساس اين گزارش رونمايي از كتاب قطب نماي 11سپتامبر، پخش تصاوير مستندات از حادثه 11 سپتامبر و برگزاري نمايشگاه قطب نماي 11 سپتامبر به مدت دو روز در محل لانه جاسوسي از ديگر برنامههاي اين همايش خواهد بود.
لازم به ذكر است، همايش قطب نماي 11 سپتامبر فردا دوشنبه از ساعت 15 تا 18 در مجتمع فرهنگي 13 آبان برگزار مي شود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا