خروج ۳۰۰ هزار مشتری از بازار خودرو
عامل اول، راندمان موتورهاي مورد استفاده در كشور است كه به دلیل فاصله فاحش با موتورهای روز دنیا، مصرف سوخت بیشتری را به خودروها تحمیل می‌کنند. عامل دوم نیز نبود یک تعریف جامع و کامل از «مصرف بهینه سوخت» است که بخشی از توقعات فعلی مشتریان و نارضایتی آنها نسبت به مصرف بالای سوخت خودروهای داخلی را شامل می‌شود.
تعداد نظرات: ۱۱
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
هروقت مشتریان ماشین گرفتن اون موقع بگید فعلا که تندر90 به اون مذخرفی عقب افتاد. پاسخ مردم هم واسه کیفیت و نقدینگی اینه که با پول زیاد خودروی بی کیفیت میدن تموم شد و رفت
متاسفمممممممممممممم
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
ضمن احترام به عقاید و سلیقه ها، فقط من موندم اونایی که به این نظر منفی دادن چی و چطوری فکر میکنن. وجداناً؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
خلایق هر چه لایق خداوند حال و روز هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر اینکه خودشان بخواهند
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
نمیشود هم بنزین گران باشد و هم خودرو یکی از این دو باید تغییر قیمت دهد زیرا هزینه نگهداری ماشین بالاست و من نوعی که خودرو دارم تصمیم به فروش آن گرفتم چون به صرفه نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
اینها فقط به فکر جیب خودشان هستند نه مردم اگر رقابتی نشود اینها همچنان مردم را با خودروهای بیکیفیت خواهند کشت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
به نظر من مقصر اصلی خود مردم هستن!
وقتی پراید 7 میلیونی 16 میلیون شد استقبال از پراید بیشتر شد!!!!
وقتی پراید 16 میلیونی 20 میلیون شد استقبال از پراید بیشتر و بیشتر شد!!!!
وقتی وام 25 میلیونی خرید خودرو با سود 16 درصد بعلاوه مالیات دادن فروش پراید رکورد زد!!!!
خدا وکیلی تو این ماجرا خودرو ساز مقصره یا خود مردم؟
اگه مردم تکلیف خودشونو با خودشون روشن کنن خودروسازا هم مجبور به اصلاح قیمت، کیفیت و احترام به مشتری میشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
اون گروه قلیل که با سو استفاده ریختن ماشین انباری ها رو خریدن به زودی از کرده خودشون پشیمون میشن .آخه چطور ممکنه ال 90 ثبت نامی با 7-8 ماه تاخیر هنوز تحویل نشده ام قسطی رو 2 ماهه و 3 ماهه تحویل بدن .هر کی گرفت سلام ما رو بهش برسونید . برید تو 6-7 ماه حداقلش .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
اولا که دسته بی پولان میگن مفت باشه کوفت باشه ! ... خودروسازها هم اگر تونستند اقساطشون رو از دسته بی پول ها بگیرند ، بشینند با دمبشون گردو بشکنند ! ... از یکی از همین بی پولها گفتم تو که نمیتونی قسط بدی چرا خریدی ؟! گفت میخوام بفروشمش ! ... گفتم سند به نامت نمیشه که بفروشی ! ... گفت حساب کردم دیدیم اگر همونطور صفر کیلومتر اوراقش کنم و قطعاتش رو بفروشم ، دو برابر پیش پرداختی که دادم گیرم میاد ! ... این کار رو میکنم بعد هم اونا بدوند دنیال نقد کردن چک های من ! ... کلی چک بی محل دارم دست مردم اینم روش !
دسته دوم هم کیفیت متناسب با قیمت میخواهند نه اونطور که شما فرموده اید که حاضرند برای کیفیت قیمت بیشتری هم بپردازند !
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
اگه اون طرف چک ها رو به موقع پاس نکنه و هیچ حساب بانکی فعالی برای برداشت نداشته باشه، دولت شده دست میندازه کلیه اون بنده خدا رو در حال حرکت در میاره و به هراج میزاره!!!!
کجای کاری؟!
هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
دسته چهارم هم اضافه کنید آن دسته از هموطنانی که برای حفظ محیط زیست و آلوده نکردن هوا اتومبیل های بی کیفیت و اسقاطی شرکت های تولید اتومبیل داخل را استفاده نمیکنند چرا که این دسته از اتومبیل های ساخت داخل بسیار آلایندگی بالایی دارند و فاصله بسیاری تا استانداردهای جهانی دارند .
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
تا وقتی بی خیال شرکت پژو و دیگر شرکت های فرانسوی نشیم، وضع همینه...یا پلاتفورمهای 100% داخلی یا حداقل شرکتهای آلمانی و ژاپنی
ارسال نظرات