تسخير لانه جاسوسي آمريكا گفتمان ضد ظلم امام را در جهان تسري داد
به گزارش خبرنگار سياسي «شبكه خبر دانشجو»، مهدي عباسي مهر صبح امروز به مناسبت تسخير لانه جاسوسي در مجتمع فرهنگي 13 آبان با بيان اينکه روز 13 آبان برآمده از باورهاي ملت ايران و مستضعفان جهان است، اظهار داشت: اين موضوع مختص به يك برهه خاص زماني نيست؛ چرا كه شايد ساليان سال مستضعفان جهان به دنبال پي گيري مطالبات خود از مستكبران جهان بودند.
وي ادامه داد: سرانجام مستضعفان جهان اين فرصت را پيدا كردند كه يك بار فريادي آنچنان محكم بر مستکبران بزنند به طوري كه اين فرياد به گوش همه جهانيان برسد.
عباسي مهر با تاكيد بر اينكه با تسخير لانه جاسوسي و سفارت آمريكا گفتمان ضد ظلم امام به تمام جهان تسري پيدا كرد، اذعان داشت: اگر امروز شعار «مرگ بر آمريكا» و «مرگ بر اسرائيل» فراموش شود ديگر جهانيان سخنان ما را نخواهند پذيرفت و تنها به گفتمان خود ادامه خواهند داد.
دبير دفتر تحکيم وحدت ادامه داد: هر چند كه آغاز اين حركت توسط مردم ايران بود اما ادامه اين حركت بايد در دست مستضعفان جهان باشد.
وي با اشاره به حضور برخي بزرگان از جمله شهيد رجب بيگي در اين حركت بزرگ اظهار داشت: اينكه ما خودمان را در واقعه 13 آبان متوقف كنيم يك اشتباه تاريخي است؛ چرا كه مبارزه با ظلم و استكبار مختص به يك زمان خاص نيست.
عباسي مهر ادامه داد: امروز اگر براي ملتها مسجل شود كه حكومتهاي ديگر چشم طمع به منافع آنان دوختهاند، يقيناً سفارت آمريكا كه هيچ بلكه سفارتخانههاي آن کشورهاي مستکبر را فتح خواهند كرد.
دبير دفتر تحکيم وحدت با اشاره به دخالت انگليس در منافع ملي ايران و مسائل داخلي ساير كشورهاي دنيا گفت: اينكه تصور كنيم كه دانشجويان پيرو خط امام از روي احساسات و هيجان و بدون فكر لانه جاسوسي را تسخير كردند، اشتباه است؛ چرا كه آنها براساس اعتقادات و باورهاي خود دست به اين اقدام زدند./انتهاي پيام/