کد خبر:۴۶۴۳۱
مقام سومي تيم گلبال ايران در مسابقات بين المللي سوئد
تيم ملي گلبال ايران در مسابقات بين المللي سوئد به مقام سوم دست يافت.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، ملي پوشان گلبال کشورمان در اين مسابقات بر تيمهاي «داکس مالمو» و «هامرباي» سوئد و تيم ملي لهستان غلبه کردند و در ديدار با تيم «دايناميک» استکهلم نتيجه را واگذار کردند و پس از تيمهاي داکس و دايناميک سوم شدند.
لازم به ذکر است، حسن جعفري، جواد جلالي، بهزاد جهانگيري، محمدعلي دلپذير، مصطفي شهبازي و جواد شيردل اعضاي تيم گلبال ايران را در اين رقابتها تشکيل داده بودند.
گفتني است، تيم ملي گلبال ايران خود را براي حضور در رقابتهاي قهرماني آسيا آماده ميکند.
شايان ذكر است، مسابقات گلبال قهرماني آسيا که حکم انتخابي جام جهاني را دارد، 26 آبان تا 1 آذر ماه سال جاري در مالزي برگزار ميشود و نمايندگان کشورمان 24 آبان ماه عازم کوالالامپور ميشوند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا