کد خبر:۴۶۴۷۶
با حضور گنجي
همايش «انقلابي بودن يا انقلابي ماندن؟» در دانشگاه هرمزگان برگزار مي شود
همايش «انقلابي بودن يا انقلابي ماندن؟» فردا سه شنبه 12 آبان ماه با حضور عبدالله گنجي، در سالن فرهنگ دانشگاه هرمزگان برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از بندرعباس، اين همايش كه توسط كانون بررسي و تحليل بسيج دانشجويي دانشگاه هرمزگان برگزار خواهد شد، گنجي، كارشناس مسائل سياسي و معاون علمي سازمان بسيج دانشجويي کشور پيرامون موضوع «دانشجوي انقلابي امروز، سي سال پس از 13 آبان 58» سخنراني مي كند.
خاطرنشان مي شود، پخش مستند «سبز مقدس، سبز منحرف» و پرسش و پاسخ پيرامون مسائل روز از ديگر برنامه هاي اين همايش است./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا