دانشجويان با حضور پر شور در راهپيمايي 13 آبان توطئه هاي دشمن را نقش بر آب كنند
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از اردبيل، در بخشي از اين بيانيه آمده است: روز 13 آبان روز شكسته شدن هيمنه شيطان بزرگ توسط مردم آگاه و انقلابي ايران و مايه فخر و مباهات نسل حاضر و نسل هاي آينده است، به همين دليل ملت شريف ايران به ويژه قشر دانشگاهي به حكم وظيفه بيش از پيش بايد بيدار بوده و در صحنه باشند تا به كمك پروردگار، توطئه هاي دشمنان قسم خورده اسلام را نقش بر آب كنند و اين پيروزي را در سايه اتحاد و يكپارچگي و تبعيت از اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامي جشن بگيرند.
اين بيانيه در پايان خاطرنشان كرده است: ما دانشجويان بسيجي دانشگاه علوم پزشكي اردبيل ضمن گراميداشت يوم الله 13 آبان و لبيك به نداي امام راحلمان از همه مردم انقلابي به ويژه دانشجويان و دانشگاهيان دعوت مي كنيم به صورت گسترده در راهپيمايي 13 آبان شركت و نفرت و انزجاز خود را از استكبار جهاني اعلام كنند./انتهاي پيام/