
کد خبر:۴۶۴۸۷۸
پاداش فینالیستهای لیگ قهرمانان و جام باشگاه های آسیا افزایش یافت
کنفدراسیون فوتبال آسیا از سال ۲۰۱۶ پاداش تیمهای راه یافته به دیدار نهایی جام باشگاه ها و لیگ قهرمانان این قاره را به دو برابر افزایش می دهد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اعضای کمیته اجرایی کنفدارسیون فوتبال آسیا در نشست خود در دهلینو توافق کردند جایزه نقدی تیمهایی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه ها (رقابت تیم های باشگاهی درجه 2) راه پیدا میکنند را دو برابر کنند و همچنین جوایز تیم های راه یافته به مرحله حذفی این دو رقابت را نیز به طور چشمگیری افزایش دهند.این تصمیم به توصیه کمیته مالی و رقابت ها که در روز گذشته تشکیل جلسه داد،صورت گرفت.
شیخسلمان در این خصوص گفت: AFC میخواهد برای موفقیت تیمها پاداش در نظر بگیرد. این افزایش پاداش از محل درآمدهای بیش از انتظار، لیگ قهرمانان آسیا را که رکورددار میزان تماشاگران تلویزیونی و تماشاگران حاضر در ورزشگاه است، رقابتی تر خواهد کرد. امسال ما شاهد بودیم که 2.28 میلیون هوادار از نزدیک بازیها را تماشا کردهاند و بیش از 260 میلیون نفر بازیها را از تلویزیون دنبال کردهاند.
همچنین جایزه نقدی بیشتر جام باشگاه های آسیا را که بستری بسیار عالی برای رقابت تیم های باشگاهی 23 کشور عضو فراهم کرده و ما امسال برای اولین بار شاهد قهرمانی تیم دارالتعظیم از ASEAN( کشورهای جنوب شرق آسیا) در این رقابت ها بودیم، تقویت خواهد کرد.
همچنین کمیته اجرایی پیشنهاد کمیته مالی مبنی بر افزایش کمک به میزبانان رقابت های آسیایی را تایید کرد تا کشورها تشویق شوند برای میزبانی رقابت ها بخصوص در گروه های سنی پایه اقدام کنند.
داتو ویندسور جان که از ماه مه (اردیبهشت) به عنوان دبیرکل موقت AFC کنفدراسیون فوتبال آسیا ایفای نقش میکرد، به عنوان دبیرکل دائمی منصوب شد، این انتصاب به دنبال انتصاب هایی در بخش های فنی،مالی، داوری و ارتباطات و امر راهبردی صورت گرفت.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.