كادر فني و بازيكنان پرسپوليس 300 هزار تومان جريمه شدند
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۶۴۹۳

كادر فني و بازيكنان پرسپوليس 300 هزار تومان جريمه شدند

سرپرست باشگاه پيروزي كه براي بردهاي اخير اين تيم در ليگ برتر براي هر بازي 400 هزار تومان به بازيكنان اين تيم پرداخت كرده بود، پس از شكست مقابل استيل‌آذين تيم خود را جريمه كرد.

به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، باشگاه پيروزي با تصميم كاشاني به دليل شكست تيم فوتبال پيروزي مقابل استيل‌آذين، هر كدام از بازيكنان و اعضاي كادر فني را مبلغ 300 هزار تومان جريمه كرد.

حبيب كاشاني گفت: همان طور كه براي هر تيم براي بردها پاداش تعيين مي‌شود، براي شكست‌ها نيز بايد براي بازيكنان جريمه در نظر گرفته شود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار