تسخير لانه جاسوسي از درخشان‌ترين مقاطع تاريخ انقلاب اسلامي ايران است
کد خبر:۴۶۵۵۴
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان ايلام:

تسخير لانه جاسوسي از درخشان‌ترين مقاطع تاريخ انقلاب اسلامي ايران است

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي ايلام گفت: تسخير لانه جاسوسي از درخشان‌ترين مقاطع تاريخ انقلاب اسلامي و اين كشور مي‌باشد و تا كنون هيچ اقدامي همچون تسخير لانه جاسوسي مورد تاييد همه جريان‌ها قرار نگرفته است.

دكتر خدابنده احمدي در گفت‌وگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در ايلام، اظهار داشت: تسخير لانه جاسوسي نقطه عطفي در سير تحولات داخلي و خارجي انقلاب اسلامي بود و آشكار شدن مداخله آمريكا در امور ايران را براي همه برملا ساخت.

وي گفت: 13 آبان ماه روز نماد مظلوميت ملت ايران است و ملت ايران در اين روز مظلوميت خود را فرياد زد.

اين استاد دانشگاه افزود: اسناد به دست آمده از لانه جاسوسي نشان دهنده كينه توزي آمريكا نسبت به ملت و انقلاب است، اما ملت ايران تن به ظلم نمي دهد و با وجود اينكه مظلوم است، در مقابل ظلم مي ايستد و آن را تحمل نمي كند.

احمدي سيزدهم آبان ماه را نماد مقاومت و روز ملي مبارزه با استكبار دانست و گفت: هر چند لفظ استكبار مربوط به يك دولت و رژيم خاص نيست، ولي در حال حاضر آمريكاي جنايتكار مظهر استكبار است.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي ايلام اضافه كرد: لانه جاسوسي مركزي براي طراحي و اجراي انواع و اقسام توطئه‌ها عليه انقلاب نوپاي مردم ايران بود و تصور اينكه اين سفارتخانه داراي مصونيت سياسي باشد يك اشتباه بزرگ است؛ چرا كه اين محل يك جاسوسخانه بود و در هيچ جاي دنيا مراكز جاسوسي امنيت و مصونيت ندارند.

وي گفت: طرح امن سازي منطقه براي آمريكا همان روزي كه دانشجويان انقلابي ايران بي خوف و هراس از ديوار جاسوسخانه آمريكا بالا رفتند، شكست خورد و اين اقدام دانشجويان نشان داد که مي توان شيطان بزرگ را هم مقهور اراده انقلابي خود ساخت.

احمدي با بيان اينكه امروز به بركت اين انقلاب و به تعبير حضرت امام (ره) انقلاب دوم يعني تسخير لانه جاسوسي، خاورميانه و كشورهاي اسلامي ناامن ترين جا براي آمريكا و رژيم صهيونيستي هستند، گفت: حكومت آمريكا نزد مردمان اين منطقه منفورترين حكومت است.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان ايلام گفت: به بركت اين روز است كه تلاش 30 ساله آمريكا براي مهار و منزوي كردن ايران، اكنون نه تنها به نتيجه نرسيده، بلكه جوانان كشورهاي مسلمان از جنوب شرق تا آفريقاي غربي مترصد بالا رفتن از ديوار سفارت آمريكا هستند.

وي اضافه كرد: آمريكا به جاي جبران اين همه توطئه، و عذرخواهي از ملت ايران دست به اقدامات مداخله جويانه ديگر عليه اين ملت زده است؛ از جمله اقدام به تحريك صدام براي حمله به ايران، محاصره اقتصادي، بلوكه كردن دارايي‌هاي ايران و اخيراً طرح انقلاب مخملين با كمك به گروه‌هاي معاند، مخالف و مرتد بعد از انتخابات باشكوه 22 خرداد 88 كه امنيت اين ملت را خدشه دار كرد.

احمدي گفت: همچنان اين توطئه‌ها وجود دارد و فقط تاكتيك‌هاي آن فرق كرده است، بنابراين در شرايط حاضر ديوار بي اعتمادي بين دو كشور افراشته شده است.

اين استاد دانشگاه خاطرنشان كرد: گفتمان دانشجوي زمان اشغال با گفتمان دانشجوي امروز از نظر مبنايي تفاوتي نكرده است و نخواهد كرد؛ چون گفتمان غالب در بين  جوانان دانشجو همواره عدالت خواهي، حمايت از مظلومان، آرمان خواهي و تلاش در جهت تحقق اين آرمان‌ها بوده و هست.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي ايلام اضافه كرد: در هر مقطعي كه منافع مردم و كشور از سوي دشمنان خارجي مورد تعرض واقع شده است، جنبش دانشجويي با پيوند به نيازهاي مردم توانسته است نقش خود را ايفا كند؛ از جمله تسخير لانه جاسوسي و حضور گسترده در دفاع مقدس كه شاهدي بر اين ماجراست.

احمدي گفت: در آينده اگر حيثيت و استقلال كشور با منافع مردم در معرض خطر دشمنان خارجي و داخلي قرار گيرد، جنبش دانشجويي به طور يكپارچه و گسترده به دفاع از منافع مردم خواهند پرداخت./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار