سمينار بين المللي پوكي استخوان آغاز به كار كرد
کد خبر:۴۶۵۵۵

سمينار بين المللي پوكي استخوان آغاز به كار كرد

سمينار بين المللي پوكي استخوان صبح امروز با حضور دكتر لاريجاني، رئيس دانشگاه علوم پزشكي تهران، دكتر طباطبايي، رئيس انجمن پوكي استخوان ايران، دكتر قريب، فوق تخصص غدد و ميهماناني از سازمان جهاني بهداشت آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، اين سمينار با هدف ارتقاي كيفي سطح علمي پزشكان در خصوص بيماري پوكي استخوان، آشنا كردن افكار عمومي جامعه با اين بيماري، افزايش اطلاعات عمومي جامعه در خصوص راه‌هاي شناسايي و پيشگري، مقابله و درمان بيماري پوكي استخوان برگزار شده است.

بر اساس اين گزارش، سمينار بين المللي پوكي استخوان با همكاري سازمان بهداشت جهاني، انجمن پوكي استخوان، دانشگاه هاي علوم پزشكي و مركز تحقيقات غدد دانشگاه علوم پزشكي تهران برگزار شده است.

لازم به ذكر است، سمينار بين المللي پوكي استخوان از 12 تا 14 آبان ماه به مدت سه روز در مركز تحقيقات غدد دانشگاه علوم پزشكي تهران برگزار مي شود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار