کد خبر:۴۶۵۶۶
اعزام 200 گروه پزشكي جامعه بسيج پزشكان به مدارس تهران
200 گروه پزشكي از جامعه بسيج پزشكان با هدف ارائه آموزش به دانش آموزان براي مقابله با آنفلوانزاي نوع A به مدارس تهران اعزام شدند.
به گزارش گروه علمي «شبكه خبر دانشجو»، گروههاي پزشكي در روزهاي سه شنبه، چهارشنبه، 12 و 13 آبان ماه با حضور در مدارس كشور، دانش آموزان را با پاندمي آنفلوانزاي نوع A و راههاي پيشگيري از آن آشنا مي كنند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا