هجدهمين كنگره علمي سالانه پروتز دندان آغاز به كار كرد
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، هجدهمين كنگره بين المللي پروتز دندان و نمايشگاه مواد و تجهيزات لابراتواري به همت جامعه دندان سازان ايران و با همكاري اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با حضور دكتر مسائلي، مدير كل دفتر تجهيزات وزارت بهداشت، دكتر فاضل، دبير شوراي دندان پزشكي، دكتر حصاري، رئيس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، دكتر منزوي، رئيس دانشكده دندان پزشكي دانشگاه تهران، دكتر پدارم، دبير كميته راهبردي كارشناسي پروتز دندان و جمع بسياري از دندان پزشكان كشور در مجتمع فرهنگي ورزشي تلاش آغاز به كار كرد.
بر اين اساس، قانون گرايي، بهينه سازي روابط بخش كلينيكي و لابراتواري در جهت ارتقاي ساخت پروتزهاي دنداني و ارائه خدمات بهتر به مردم از مهمترين اهداف اين كنگره است.
لازم به ذكر است، هجدهمين كنگره بين المللي سالانه پروتز دندان 13 تا 15 آبان ماه برگزار مي شود.
بنا بر اين گزارش، طي برگزاري اين كنگره چهارمين دوره بازآموزي سالانه با همكاري اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با ارائه گواهي نامه جهت تمديد اعتبار پروانه تاسيس برگزار مي شود./انتهاي پيام/