کد خبر:۴۶۸۴۱
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاههاي كهگيلويه و بويراحمد:
قدرتهاي سلطهگر اراده خود را با جنگ نرم به كشورهاي ديگر تحميل ميكنند
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاههاي كهگيلويه و بويراحمد، جنگ نرم را جنگي آرام، ذهني و بدون لشكركشي فيزيكي دانست و گفت: در اين جنگ قدرتهاي سلطهگر اراده خود را به شكلي خزنده به كشورهاي ديگر تحميل ميكنند.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از ياسوج، محمد نصيري زاده ديروز 12 آبان ماه در نشست سياسي با اعضاي شورا و مسئولان كانونها بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد دهدشت ضمن بررسي مسائل اخير سياسي كشور به چگونگي ايجاد جنگ نرم دشمنان در ايران اسلامي پرداخت و از دانشجويان خواست با حفظ آگاهي، هوشياري و بصيرت خود در سه عرصه جنگ نرم شامل؛ جنگ سايبري، امواج و ديجيتال، دشمنان نظام را ناكام بگذارند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا