چهار شبه نظامي پاكستاني در منطقه وزيرستان كشته شدند
کد خبر:۴۶۹۶۷
در پي حمله هواپيماي بدون سرنشين امريكا

چهار شبه نظامي پاكستاني در منطقه وزيرستان كشته شدند

در پي حمله يك فروند هواپيماي بدون سرنشين امريكا به منطقه وزيرستان شمالي چهار شبه نظامي كشته شدند.

به گزارش گروه بين الملل «شبکه خبر دانشجو»، مقامات اطلاعاتي پاکستان روز پنج شنبه از حمله موشکي يک فروند هواپيماي بدون سرنشين امريکا در منطقه وزيرستان شمالي و کشته شدن دست کم چهار شبه نظامي در اين حمله خبر دادند.

دو نفر از مقامات اطلاعاتي که نخواستند که نامشان فاش شود اعلام کردند: اين حمله موشکي بامداد روز پنج شنبه در روستاي نوراک در وزيرستان شمالي صورت گرفت.

اين منابع اعلام کردند: در اين حمله خانه يکي از ساکنان محلي به نام مشرف گل مورد اصابت موشک قرار گرفت و بر اثر ان چهار شبه نظامي کشته و سه نفر نيز زخمي شدند.

اسوشيتدپرس از ميرعلي گزارش داد كه اين منابع افزودند هواپيماي بدون سرنشين امريکا در اين عمليات دو فروند موشک به خانه مورد نظر شليک کرد.

ظاهرا شبه نظاميان طالبان از اين خانه استفاده مي کردند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار