کد خبر:۴۷۰۲۲
با شكست در برابر اروگوئه
تيم فوتبال نوجوانان ايران به خانه بازگشت
تيم فوتبال زير 17 سالههاي ايران با شكست برابر اروگوئه از راهيابي به جمع هشت تيم برتر جهان باز ماند.
به گزارش گروه ورزش «شبکه خبر دانشجو» تيمهاي فوتبال نوجوانان ايران و اروگوئه از ساعت 30:21 پنجشنبه شب به وقت كشورمان به مصاف يكديگر رفتند و در پايان اروگوئه با نتيجه 2 بر يك به برتري رسيد.
اين ديدار در 90 دقيقه با تساوي بدون گل خاتمه يافت و بازي به وقت اضافه كشيده شد. گاليگس در دقايق 104 و 117 دو گل اروگوئه را به ثمر رساند و افشين اسماعيلزاده در دقيقه 119 تك گل كشورمان را وارد دروازه حريف كرد.
ضمن اينكه ايمان شيرازي در دقيقه 114 با دريافت كارت زرد دوم از زمين اخراج شد.
تيم نوجوانان كشورمان با اين شكست از راهيابي به مرحله يك چهارم نهايي بازماند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا