عکس/ مصاحبه عادل فردوسی‌پور با ظریف
تصویری از مصاحبه مجری برنامه نود با ظریف منتشر شده است.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
بعدش میره میگه ورزش نباید سیاسی بشه و دست سیاست مدارن از ورزش کوتاه بشه حالا خودش 2دستی سیاست را بقل کرده اگر ربط ندارند تو اینجا چکار میکنی
فاطمه
Germany
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
اون که ورزشکار نیست فقط یک تحلیلگر ورزشی هستش این حرفو هم راست میگه که نباید ورزشکار سیاسی بشه مثلاً قلعه نوعی و دائی و باقری هزار ورزشکار دیگه نه اینکه خودشو بگه آخه اون مگه تو چه زمینه ای از ورزش فعالیت داره؟؟؟ فوتبال ، والیبال ، و یا .... همشونم تحلیل میکه ایشون درواقع یک تحلیلگر هستن.
a1!4
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
سلام
اگر تربیتش انگلیسی نبود شاید به یه درد ایران میخورد. حرف زدن از دیپلماسی ورزشی با مبنا قرار دادن ورزش خارجی که یک فرهنگ خاص را به همه دنیا القا میکنه طبق تئوری بازی نامتقارن خطرناکترین نوع بازی حساب میشه که عباتست از بازی کردن در زمین خودی با قانون دشمن. میگن فردوسی پور تحلیلگر تشریف آوردن، اگر اینطوره پس دکتر عباسی یا استاد رائفی پور چکاره اند؟ شرح این هجران و این خون جگر/این زمان بگذار تا وقت دگر. کمدین اون قانوندان هایی که افتخار میکنند اما فراموش کردن که قانون دشمن را می آموزند نه برای عمل کردن بلکه شناختن مواردی که دشمن چطور فکر میکنه. درست مثل ما که تو این سیستم آموزش غربی درس می خونیم تا به دانشگاه بریم و دانشگاه میریم که مدرک بگیریم ... تا دکترا که چی؟ :( ما حق انتخاب نداریم.
ناشناس
Australia
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
همین روزاس که عادل یا هاشمی هم جلسه بذاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
چند سال بعد در کتاب های تاریخ از نقش مجری های تلوزیونی در عهد نامه ترکمنچای پرده برداشته میشودبرای مثال میگویند در توافق فلان را چه کسانی به امضا رساندند میبینی عادل فرزاد و احسان و جمعی از دوستان پیشنویس را نوشته دادند وزیر ببره امضا بکنه
سید حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
عادل بالاخره فهمید باید کجا بره احتمالا برای بازی با آمریکا و 5+1 دارن صحبت میکنن چون تحریم بودیم میفهمی!!!!!! احتمالا در دو ماه دیگه تو ورزشگاه ها به جای ساندویچ های کالباس محصولات مک دونالد به تماشاچیان توزیع می شود. حتما دور بعد جام جهانی تو ایرانه خداییش این ها دستاورد برجامه میفهمی!!!!
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
عادل چپی هست و همش دور و بر اینا می پلکه.
داره از ظرفیت خودش برای تبلیغ اینا و تاثیر بر ورزشی ها استفاده میکنه.
فک کرده مردم ... هستن نمیفهمن بازار چه خبره
ارسال نظرات