كنگره بين المللي بيماري هاي زنان و مامايي ايران آغاز به كار كرد
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو» به همت دانشگاه علوم پزشكي ايران و با همكاري انجمن متخصصين زنان و مامايي ايران و دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور، وزارت بهداشت و آموزش پزشكي و معاونت سلامت صندوق جمعيت سازمان ملل، انجمن تنظيم خانواده و انجمن باروري و ناباروري ايران شب گذشته در سالن همايش هاي رازي آغاز به كار كرد.
بر اساس اين گزارش، وحيد دستجردي وزير بهداشت و آموزش پزشكي، حسني رييس دانشگاه علوم پزشكي ايران و تعدادي از متخصصان زنان و مامايي كشور در اين كنگره حضور داشتند.
تبادل علمي با متخصصان داخلي و خارجي كشور در مورد تازه هاي تشخيص درمان و بيماري هاي زنان و زايمان و معرفي جديدترين شيوه هاي جراحي لاپاراسكوپي از مهمترين اهداف برگزاري اين كنگره است.
گفتني است، در حاشيه برگزاري اين كنگره نمايشگاه تجهيزات پزشكي و روبات هاي پيشرفته پزشكي نيز برگزار مي شود.
بنا بر اين گزارش جديدترين دستاورد هاي در زمينه پيشگيري، تشخيص و درمان سرطان هاي زنان و موضوعاتي مانند مامايي نوين آنفوكلوژي، لاپاراسكپي و مسائل روحي از جمله محور هاي بررسي اين كنگره هستند./انتهاي پيام/