هجدهمين كنگره علمي سالانه پروتز دندان به كار خود پايان داد
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، هجدهمين كنگره علمي سالانه پروتز دندان و نمايشگاه مواد و تجهيزات لابراتواري كه 13 تا 15 آبان ماه در مجتمع فرهنگي ورزشي تلاش برگزار شد، عصر ديروز به كار خود پايان داد.
بر اساس اين گزارش اين كنگره به همت جامعه دندانسازان ايران و با همكاري اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت با هدف ارتقاي سطح كيفيت ساخت پروتزهاي دنداني و پلاك هاي ارتودنسي و نيز تبادل تجربيات برگزار شد.
بنا بر اين گزارش، همزمان با برگزاري هجدهمين كنگره علمي سالانه پروتز دندان چهارمين دوره بازآموزي سالانه با اعطاي گواهي نامه جهت تمديد اعتبار پروانه تاسيس نيز برگزار شد.
لازم به ذكر است، ساخت پروتزهاي دنداني، همكاري دندانپزشكان با لابراتوارهاي غير استاندارد، انتقال بيماري ها از طريق لابراتوارهاي غير استاندارد از محورهاي مورد بحث اين كنگره سه روزه بود./انتهاي پيام/