کد خبر:۴۷۰۷۵
كشته شدن هشت نفر در تازه ترين تيراندازي در امريكا
هشت نفر در تازه ترين تيراندازي در فلوريداي امريکا كشته و 2 نفر زخمي شدند.
به گزارش گروه بين الملل «شبکه خبر دانشجو»، براثر تيراندازي مرگبار در ايالت فلوريداي امريکا که روز جمعه در شهر اورلاندو روي داد 2 نفر کشته و دستکم هشت نفر ديگر زخمي شدند.
حال چهار نفر از زخمي هاي اين تيراندازي وخيم است.
اين تيراندازي در يک ساختمان روي داد. هنوز هويت فرد تيرانداز و انگيزه هاي وي از اين اقدام معلوم نشده است.
همچنين در حمله چند فرد مسلح به يک پايگاه نظامي آمريکا در تگزاس 13 نفر کشته و 31 نفر زخمي شدند.
عاملان حمله به پايگاه نظامي فورت هود امريکا در تگزاس که روز پنج شنبه صورت گرفت سه نفر بودند که عامل اصلي آن زخمي شد و 2 نفر ديگر دستگير شدند.
هر 12 کشته و 31 زخمي اين تيراندازي سرباز بودند.
باراک اوباما رئيس جمهور امريکا اين حمله را که انگيزه مهاجمان آن هنوز مشخص نيست، «انفجار مخوف خشونت» توصيف کرد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا