كشته شدن هشت نفر در تازه ترين تيراندازي در امريكا
کد خبر:۴۷۰۷۵

كشته شدن هشت نفر در تازه ترين تيراندازي در امريكا

هشت نفر در تازه ترين تيراندازي در فلوريداي امريکا كشته و 2 نفر زخمي شدند.

به گزارش گروه بين الملل «شبکه خبر دانشجو»، براثر تيراندازي مرگبار در ايالت فلوريداي امريکا که روز جمعه در شهر اورلاندو روي داد 2 نفر کشته و دستکم هشت نفر ديگر زخمي شدند.

حال چهار نفر از زخمي هاي اين تيراندازي وخيم است.

اين تيراندازي در يک ساختمان روي داد. هنوز هويت فرد تيرانداز و انگيزه هاي وي از اين اقدام معلوم نشده است.

همچنين در حمله چند فرد مسلح به يک پايگاه نظامي آمريکا در تگزاس 13 نفر کشته و 31 نفر زخمي شدند.

عاملان حمله به پايگاه نظامي فورت هود امريکا در تگزاس که روز پنج شنبه صورت گرفت سه نفر بودند که عامل اصلي آن زخمي شد و 2 نفر ديگر دستگير شدند.

هر 12 کشته و 31 زخمي اين تيراندازي سرباز بودند.

باراک اوباما رئيس جمهور امريکا اين حمله را که انگيزه مهاجمان آن هنوز مشخص نيست، «انفجار مخوف خشونت» توصيف کرد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار