دومين همايش هفته الكترونيك و مخابرات آغاز به كار كرد
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، بازنگري در نظام آموزشي مهندسي برق، دفاع الكترونيك، رمز نگاري، صنعت نيمه هادي ها، طراحي مدار، نانو تكنولوژي، پردازش سيگنال يك بعدي و چند بعدي، مخابرات نوري، رادارهاي تصويربردار، سيستم هاي مخابرات بدون سيم، مخابرات ماهواره اي و بيوالكتريك از محورهاي اين همايش است.
بر اساس اين گزارش، برگزاري سمينارهاي علمي تخصصي، كارگاه هاي آموزشي، ميزگرد و نمايشگاه از برنامه هاي متنوع هفته مخابرات الكترونيك است.
لازم به ذكر است، هفته الكترونيك و مخابرات در راستاي اجراي طرح هفته هاي مهندسي برق و به منظور ايجاد ارتباط موثر بين صنعت و دانشگاه و معرفي دستاوردها و پيشرفت ها در عرصه علم و فناوري به صاحبان صنعت و دانشجويان است.
خاطرنشان مي شود، دومين همايش هفته الكترونيك و مخابرات 19 آبان ماه به كار خود پايان ميدهد./انتهاي پيام/