استادان دانشگاه‌ بايد با مديران صنعت همكاري كنند
کد خبر:۴۷۱۱۴
رئيس دانشگاه صنعتي اميركبير:

استادان دانشگاه‌ بايد با مديران صنعت همكاري كنند

رئيس دانشگاه صنعتي اميركبير بر لزوم همكاري و افزايش اعتماد بين استادان دانشگاه و مديران صنعت تاكيد كرد و گفت: برگزاري همايش ها، ميزگردها و كارگاه‌ها به ايجاد اين تعامل و افزايش اعتماد كمك مي كند.

به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر عليرضا رهايي صبح امروز در دومين همايش هفته الكترونيك و مخابرات در دانشكده برق دانشگاه اميركبير اظهار داشت: شناساندن توانايي‌هاي علمي دانشكده برق دانشگاه اميركبير و شناسايي نيازهاي صنعت كشور دو هدف عمده برگزاري اين همايش است كه مي تواند به خوبي مطرح و بررسي شود.

وي افزود: آشنايي دانشجويان سطوح مختلف با نيازها و تقاضاهاي صنعت و برنامه ريزي تربيت نيروي انساني مورد نياز صنعت، همچنين ايجاد ارتباط بين مجموعه‌هاي علمي و صنعتي كشور از ديگر اهداف اين همايش است.

رئيس دانشگاه صنعتي اميركبير تصريح كرد: اين دانشگاه به عنوان يك دانشگاه پژوهش محور وظيفه دارد تحقيقات علمي را به سمت تحقيقات صنعتي سوق دهد.

رهايي با اشاره به اهميت زمينه‌هاي ارتباطي در تمامي بخش‌ها اذعان داشت: تلفن همراه در گذشته ضرورتي نداشت ولي امروزه اين وسيله براي پيشبرد بسياري از برنامه‌ها مورد نياز است.

وي با اشاره به فعاليت گسترده دانشجويان دانشكده برق گفت: برگزاري مسابقات رباتيك در دو ماه گذشته و برگزاري اين همايش توان مديريتي خوب اين دانشجويان را نشان مي دهد.

رئيس دانشگاه اميركبير اضافه كرد: برگزاري اين همايش‌ها باعث مطرح كردن چگونگي استفاده از نخبگان و ظرفيت‌هاي علمي مي شود.

رهايي دانشكده برق دانشگاه اميركبير را يكي از دانشكده‌هاي پيشرو در راستاي پيشرفت كشور عنوان و خاطرنشان كرد: استادان، دانشجويان و تشكل‌هاي دانشجويي با اين حركت‌هاي علمي باعث ارتقاي جايگاه دانشكده برق دانشگاه امير كبير خواهند شد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار