ايران مدال نقره ورزش‌هاي رزمي را كسب كرد
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۱۱۶

ايران مدال نقره ورزش‌هاي رزمي را كسب كرد

تيم رزمي ايران در رقابت‌هاي پنچاک سيلاک موفق به کسب يک مدال نقره از سومين دوره بازي‌هاي آسيايي ويتنام شد.

به گزارش گروه روزشي «شبکه خبر دانشجو»،‌ در اين پيکارها مسعود غياثي فر در مبارزه پاياني وزن 75- كيلوگرم با شكست برابر حريف اندونزيايي از كسب نشان طلا بازماند و مدال نقره گرفت.

پيش از اين نيز مهدي احدي‌زاده در وزن 85- كيلوگرم برنز دريافت کرده بود.

همچنين سعيد صالحي، ديگر رزمي کار ايران در ‌ وزن 56- كيلوگرم اين رقابت ها براي كسب نشان طلا عصر امروز به ميدان مي رود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار