ايران قهرمان مسابقات جهاني پرورش اندام شد
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، تيم ايران که با 10 ورزشکار در اين رقابتها شرکت کرده بود، با کسب 2 مدال طلا، 6 نقره، 1 برنز و يک عنوان چهارمي، فاتح اين مسابقات شد.
اسامي و عنوانهاي کسب شده ورزشکاران شرکت کننده کشورمان در اين رقابتها به شرح زير است:
فريدون حقي در وزن 100 + کيلوگرم (طلا)
رضا باقرزاده در 85 کيلوگرم (طلا)
احسان حاجوي در 55 کيلوگرم (نقره)
مهدي حيدري در60 کيلوگرم (نقره)
وحيد رفتارهمداني در70 کيلوگرم (نقره)
محرم پناهي در80 کيلوگرم (نقره)
مهدي اياري در90 کيلوگرم (نقره)
علي اسداللهي در100 کيلوگرم (نقره)
حسن رهنمايان در100 + کيلوگرم (برنز)
مرتضي اويسي در 85 کيلوگرم (چهارم)
لازم به ذكر است، اين رقابتها با حضور 140 ورزشکار از 71 کشور جهان در شهر دبي امارات برگزار شد.
گفتني است، تيم ملي پرورش اندام ايران سه ماه پيش هم در مسابقات قهرماني آسيا در تايلند عنوان قهرماني را کسب کرده بود./انتهاي پيام/