کد خبر:۴۷۲۶۵
كشته شدن حاميان سابق طالبان در منطقه پيشاور
رييس شوراي محلي منطقه اديزئي كه از هواداران سابق طالبان پاكستان بود صبح امروز در يك سوء قصد كشته شد.
به گزارش گروه بين الملل «شبکه خبر دانشجو»، «عبدالمالک» بعد از قطع همکاري با طالبان پاکستان، چند بار از سوء قصد، جان سالم بدر برده بود.
عبدالمالک که درگذشته با طالبان همکاري نزديک داشت، درپي آغاز عمليات ارتش در وزيرستان جنوبي از آنها دوري جست و لشکر قبايلي را عليه طالبان تشکيل داده بود.
«رحيم ا... يوسف زئي» تحليگر مسايل سياسي گفت: طالبان هيچگاه اجازه کناره گيري به افراد خود را نمي دهد و به محض اينکه دستيار آنها کناره گيري کند، او را به قتل مي رساند و امروز با حمله انتحاري و کشته شدن «عبدالمالک» رييس شوراي محلي منطقه اديزئي، اين امر تاييد شده است.
در گذشته هم طالبان يکي از دستياران خود را که در ايالت بلوچستان پاکستان بسر مي برد، ترور کردند.
آخرين خبرها از جانباختن 11 تن و زخمي شدن حدود 40 تن در انفجار امروز حکايت دارد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا