کد خبر:۴۷۲۸۴
نمايشگاه جاذبههاي علوم در دانشگاه تهران گشايش يافت
نمايشگاه جاذبههاي علوم صبح امروز در دانشگاه تهران گشايش يافت و تا فردا، 18 آبان ماه به كار خود ادامه مي دهد.
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، اين نمايشگاه كه از سوي انجمن اسلامي دانشجويان پرديس علوم دانشگاه تهران برپا شده است، شامل غرفههاي آمار، زمينشناسي، زيستشناسي، شيمي و صنعت نفت مي باشد.
در نمايشگاه جاذبههاي علوم علاوه بر آزمايشهاي جذاب گرايشهاي شيمي مانند آبكاري طلا، سنگهاي زينتي از آفريقا هم در معرض ديد علاقهمندان قرار ميگيرد.
لازم به ذكر است، غرفه مجلات انرژي اتمي و علوم و فنون هستهاي، انجمن آمار ايران، صنايع پلاستيك و صنايع (دستاوردهاي جديد) از ديگر غرفههاي اين نمايشگاه است. /انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا